carmen corbu


  1. Sumar nr. 24 / 2017 580

  2. Sumar nr. 22 / 2017 578

  3. Sumar nr. 21 / 2017 577

  4. Sumar nr. 20 / 2017 576

  5. Sumar nr. 19 / 2017 575

  6. Sumar nr. 18 / 2017 574

  7. Sumar nr. 17 / 2017 573

  8. Sumar nr. 14 / 2017 570

  9. Sumar nr. 11 / 2017 567

  10. Sumar nr. 9 / 2017 565

  11. Sumar nr. 8 / 2017 564

  12. Sumar nr. 7 / 2017 563

  13. Sumar nr. 6 / 2017 562

  14. Sumar nr. 5 / 2017 561

  15. Sumar nr. 4 / 2017 560

  16. Sumar nr. 3 / 2017 559

  17. Sumar nr 12 / 2016 556

  18. Sumar nr 11 / 2016 555

  19. Sumar nr 10 / 2016 554

  20. Sumar nr 9 / 2016 553

  21. Sumar nr 8 / 2016 552

  22. Sumar nr 7 / 2016 551

  23. Sumar nr 6 / 2016 550

  24. Sumar nr 5 / 2016 549

  25. Sumar nr 4 / 2016 548

  26. Sumar nr 3 / 2016 547

  27. Sumar nr 2 / 2016 546

  28. Sumar nr 1 / 2016 545

  29. Maria Nedelcov. Dip pen, deep control 504

  30. Bucureştiul fără corturi pentru semnături. Eugen Raportoru şi lirica extrasă din urban 486

  31. „Cuminţenia pământului“ şi mintea de pe urmă a românului 485

  32. Omul, ni más ni menos. Valeriu Mladin şi Political Bestiary la Galateca 483-484

  33. Timpul incontinuu. Iernile lui Ion Grigore şi armonia primordială 481-482

  34. Alter ego generic în progresie matematică. Ioana Maria Sisea la Galateea 480

  35. Romantismul gotic şi letrismul dadaist. Maia Ştefana Oprea şi Matei Enric la galeria Colony Art 479

  36. Cercul ca singurătate optimistă. Francisc Chiuariu, în topul vânzărilor la Galeria AnnArt 478

  37. Piaţa secundară, vânzătorul principal 477

  38. Ce începe la o nuntă cu dar şi trebuie să sfârşească în eternitate? O expoziţie curatoriată de criticul de artă Pavel Şuşară 476

  39. Cu frică, despre vânzătoarea de la magazin. Dan Beudean la Bucharest Biennale 475

  40. Zoltán Béla: frică şi antecondamnare. Variaţiuni pe tema Bucharest Biennale 474

  41. Judy Millar, pictura în gigant curly. Afiş internaţional 474

  42. Mâna de aur şi degetul pe trăgaci. Mihai Zgondoiu la Bienala Bucureşti 2014 473

  43. Alex Prager: Compunerea şi descompunerea mulţimii. Afiş internaţional 473

  44. Clipa ca natură moartă. Roman Tolici şi seria „Zece“ la Zorzini Gallery 472

  45. Terry Rose, Made în China altfel. Afiş internaţional 472

  46. Mitul se consumă, deci trebuie etichetat. Gheorghe Fikl la Art Safari Bucureşti 2014 471

  47. Catherine Gfeller: Între participare şi percepţie. Afiş internaţional 471

  48. Afiş internaţional: Burcu Percin – Distopia începe azi 470

  49. La Est prin North Renaissance. George Mazilu la Pavilionul Art Safari Bucureşti 470

  50. Despre moarte, între noi, profanii. Sarkis la Muzeul Ţăranului Român 469

  51. Nicolae Maniu. Cum să cãlãtoreşti în afara logicii cu microscopul la tine 468

  52. Expoziţia Constantin Pacea. Arta şi arta promovării 466

  53. Ecuaţii la persoana întâi. Flavia Pitiş şi Radu Belcin: discurs despre crizele identitare 463

  54. Ultimele ştiri despre Eva. Ana Ruxandra Ilfoveanu în Expoziţia de Primăvară de la MŢR 462

  55. Între Brauner şi Luchian. Schiţă în creion pentru topul anului 2013 459

  56. Vânzările de artă în 2013. Pasul de la tradiţionalism la art-nouveau şi câteva detalii în sfumato 455

  57. Ghepardul lui Rădvan, înghiţitorul de mistere. O aventură plastică 448

  58. Gheorghe Vrăneanţu, cu o iarnă à la Bruegel 446

  59. „The Garden of My Memories“ si alte batalii. Fabrica de pensule Cluj, lotul export Franta 446

  60. În siajul lui Adrian Ghenie: Teodora Axente şi tema alienării 445

  61. Intre instantaneu foto si performance artistic: distanta improbabila 442

  62. Oameni si alte eroisme. Piata desenului antropomorf 442

  63. Atelier de reparatii universale. Teodor Graur si ramasitele zilei 442

  64. Prezenta in licitatii, o formula de marketing 440

  65. Coordonatele realului în colajele lui Cristian Marin: something old, something new 440

  66. Scurtă serie de nelinişti. Variaţiuni pe o temă EBienale 438

  67. Lucrările mari urcă în piaţa medie. Ordonare după dimensiuni 437

  68. Icon-urile din pictura figurativă. De unde vine expresivitatea vizuală atunci când vine 436

  69. Fotografia pe piaţa de artă. O compoziţie în cheie minoră 435

  70. Arta contemporană, specificaţii tehnice: piatră, foarfecă, hartie 434

  71. Un tablou de Vânatoru la Alis: propunere de revânzare cu 200% profit 422

  72. Shopping-ul la New York, o ocazie pentru cumpărătorii români de artă 419

  73. Pictura pentru perete, nu pentru seif. Viorel Mărginean revine cu vânzări peste cotă 419

  74. Piliuţă, constant în preferinţele colecţionarilor 418

  75. O semnatură de un milion de dolari. Vânzare spectaculoasă pentru Adrian Ghenie la New York 418

  76. 15 paşi de licitare pentru florile lui Pallady 417

  77. Pictura abstractă în cifre concrete. Două vânzări de top pentru Ţuculescu 417

  78. Semnatura lui Grigorescu plus punerea în scenă minus spiritul recognoscibil al artistului egal 142.000 de euro 416

  79. Plus cinci sute la sutã pentru un tablou. Câltia, un caz de clasicizare în viaţă 416

  80. Unora le place Brauner 356

epaper Legenda comenzi: instructiuni_epaper