carmen corbu


  1. 100 de ani de modernitate. Percepții și reprezentări 586

  2. De la Public la Publicuri. O scurtă contextualizare 583

  3. Sumar nr. 24 / 2017 580

  4. Sumar nr. 22 / 2017 578

  5. Sumar nr. 21 / 2017 577

  6. Sumar nr. 20 / 2017 576

  7. Sumar nr. 19 / 2017 575

  8. Sumar nr. 18 / 2017 574

  9. Sumar nr. 17 / 2017 573

  10. Sumar nr. 14 / 2017 570

  11. Sumar nr. 11 / 2017 567

  12. Sumar nr. 9 / 2017 565

  13. Sumar nr. 8 / 2017 564

  14. Sumar nr. 7 / 2017 563

  15. Sumar nr. 6 / 2017 562

  16. Sumar nr. 5 / 2017 561

  17. Sumar nr. 4 / 2017 560

  18. Sumar nr. 3 / 2017 559

  19. Sumar nr 12 / 2016 556

  20. Sumar nr 11 / 2016 555

  21. Sumar nr 10 / 2016 554

  22. Sumar nr 9 / 2016 553

  23. Sumar nr 8 / 2016 552

  24. Sumar nr 7 / 2016 551

  25. Sumar nr 6 / 2016 550

  26. Sumar nr 5 / 2016 549

  27. Sumar nr 4 / 2016 548

  28. Sumar nr 3 / 2016 547

  29. Sumar nr 2 / 2016 546

  30. Sumar nr 1 / 2016 545

  31. Maria Nedelcov. Dip pen, deep control 504

  32. Bucureştiul fără corturi pentru semnături. Eugen Raportoru şi lirica extrasă din urban 486

  33. „Cuminţenia pământului“ şi mintea de pe urmă a românului 485

  34. Omul, ni más ni menos. Valeriu Mladin şi Political Bestiary la Galateca 483-484

  35. Timpul incontinuu. Iernile lui Ion Grigore şi armonia primordială 481-482

  36. Alter ego generic în progresie matematică. Ioana Maria Sisea la Galateea 480

  37. Romantismul gotic şi letrismul dadaist. Maia Ştefana Oprea şi Matei Enric la galeria Colony Art 479

  38. Cercul ca singurătate optimistă. Francisc Chiuariu, în topul vânzărilor la Galeria AnnArt 478

  39. Piaţa secundară, vânzătorul principal 477

  40. Ce începe la o nuntă cu dar şi trebuie să sfârşească în eternitate? O expoziţie curatoriată de criticul de artă Pavel Şuşară 476

  41. Cu frică, despre vânzătoarea de la magazin. Dan Beudean la Bucharest Biennale 475

  42. Zoltán Béla: frică şi antecondamnare. Variaţiuni pe tema Bucharest Biennale 474

  43. Judy Millar, pictura în gigant curly. Afiş internaţional 474

  44. Mâna de aur şi degetul pe trăgaci. Mihai Zgondoiu la Bienala Bucureşti 2014 473

  45. Alex Prager: Compunerea şi descompunerea mulţimii. Afiş internaţional 473

  46. Clipa ca natură moartă. Roman Tolici şi seria „Zece“ la Zorzini Gallery 472

  47. Terry Rose, Made în China altfel. Afiş internaţional 472

  48. Mitul se consumă, deci trebuie etichetat. Gheorghe Fikl la Art Safari Bucureşti 2014 471

  49. Catherine Gfeller: Între participare şi percepţie. Afiş internaţional 471

  50. Afiş internaţional: Burcu Percin – Distopia începe azi 470

  51. La Est prin North Renaissance. George Mazilu la Pavilionul Art Safari Bucureşti 470

  52. Despre moarte, între noi, profanii. Sarkis la Muzeul Ţăranului Român 469

  53. Nicolae Maniu. Cum să cãlãtoreşti în afara logicii cu microscopul la tine 468

  54. Expoziţia Constantin Pacea. Arta şi arta promovării 466

  55. Ecuaţii la persoana întâi. Flavia Pitiş şi Radu Belcin: discurs despre crizele identitare 463

  56. Ultimele ştiri despre Eva. Ana Ruxandra Ilfoveanu în Expoziţia de Primăvară de la MŢR 462

  57. Între Brauner şi Luchian. Schiţă în creion pentru topul anului 2013 459

  58. Vânzările de artă în 2013. Pasul de la tradiţionalism la art-nouveau şi câteva detalii în sfumato 455

  59. Ghepardul lui Rădvan, înghiţitorul de mistere. O aventură plastică 448

  60. Gheorghe Vrăneanţu, cu o iarnă à la Bruegel 446

  61. „The Garden of My Memories“ si alte batalii. Fabrica de pensule Cluj, lotul export Franta 446

  62. În siajul lui Adrian Ghenie: Teodora Axente şi tema alienării 445

  63. Intre instantaneu foto si performance artistic: distanta improbabila 442

  64. Oameni si alte eroisme. Piata desenului antropomorf 442

  65. Atelier de reparatii universale. Teodor Graur si ramasitele zilei 442

  66. Prezenta in licitatii, o formula de marketing 440

  67. Coordonatele realului în colajele lui Cristian Marin: something old, something new 440

  68. Scurtă serie de nelinişti. Variaţiuni pe o temă EBienale 438

  69. Lucrările mari urcă în piaţa medie. Ordonare după dimensiuni 437

  70. Icon-urile din pictura figurativă. De unde vine expresivitatea vizuală atunci când vine 436

  71. Fotografia pe piaţa de artă. O compoziţie în cheie minoră 435

  72. Arta contemporană, specificaţii tehnice: piatră, foarfecă, hartie 434

  73. Un tablou de Vânatoru la Alis: propunere de revânzare cu 200% profit 422

  74. Shopping-ul la New York, o ocazie pentru cumpărătorii români de artă 419

  75. Pictura pentru perete, nu pentru seif. Viorel Mărginean revine cu vânzări peste cotă 419

  76. Piliuţă, constant în preferinţele colecţionarilor 418

  77. O semnatură de un milion de dolari. Vânzare spectaculoasă pentru Adrian Ghenie la New York 418

  78. 15 paşi de licitare pentru florile lui Pallady 417

  79. Pictura abstractă în cifre concrete. Două vânzări de top pentru Ţuculescu 417

  80. Semnatura lui Grigorescu plus punerea în scenă minus spiritul recognoscibil al artistului egal 142.000 de euro 416

  81. Plus cinci sute la sutã pentru un tablou. Câltia, un caz de clasicizare în viaţă 416

  82. Unora le place Brauner 356