Despre spectacol în anul distanțării: îngrijorări, replieri, inovații

La nivel cultural macro, pandemia poate fi catalogată ca o perioadă de experiment global, pe parcursul căruia managerii, producătorii, artiștii și distribuitorii au fost obligați să gândească formule inedite, fără precedent în istoria sectorului cultural, ca formă și amploare. (Corina Taraș-Lungu)

 

Participă:

Corina Taraș-Lungu – Industriile spectacolului, între programele guvernamentale și inițiativele private 

Tudor Giurgiu – „Multe disfuncții vin din faptul că sistemul este făcut, de fapt, pentru păstrarea unor instituții așa cum sunt de ani de zile.”

Aura Corbeanu – „Anul cultural este afectat atât cât îl lăsăm noi să fie”

Andrei Tănăsescu – „Situația era oricum extrem de precară în sectorul cultural și înaintea pandemiei”

Vlad Drăgulescu – „50 de artiști din 28 de țări au înregistrat sonete în 25 de limbi”

Andrei și Andreea Grosu – „Nu putem decât să sperăm și să ne reinventăm”

Mihai Răzvan Mugescu – „Povestea ta pare insignifiantă în raport cu traumele, cu victimele, cu incertitudinea pe care pandemia le-a generat”

Vlad Popescu – „Cred că am simțit cu toții limitările spațiului virtual”

Carmen Ion – „Rămân la părerea mea că elevii noștri sunt mai deștepți decât noi și că au nevoie de un cadru în care să se manifeste”

Edy Chereji – „Echipa UNITED este formată din echipa UNTOLD și NEVERSEA și din partenerii noștri”

 

Interviurile au fost realizate de Corina Taraș-Lungu și Amalia Pană
de la Atelierul de Analiză a Mentalităților și Ideilor Contemporane
din cadrul Facultății de Istorie București.

 

 

Lasă un răspuns