claudia cojocariu
-
Sumar nr. 5 / 2017
561
-
Sumar nr 12 / 2016
556
-
Sumar nr 9 / 2016
553
-
Sumar nr 7 / 2016
551
-
Sumar nr 5 / 2016
549
-
„Quod Erat Demonstrandum“ – demonstraţie acceptată
491
-
Sin City: A Dame to Kill For – Cartoon cinema
485
-
Lucy – extazul „mamei natură“
483-484
-
O poveste de dragoste, Lindenfeld – Alzheimer film
476
-
Impresii despre TIFF sau în căutarea unui film „bun“
472
-
„Tom à la ferme“ În continuarea „iubirilor imaginare”
470
-
„Jeune & Jolie“ – legende urbane: fantezia prostituţiei
467
-
„Noah“ – epifanii ecologiste
466
-
The Grand Budapest Hotel, dantelării şi fineţuri nostalgice
463
-
„Only Lovers Left Alive“, mândrie şi prejudecată
461
-
„Her“ – Într-un viitor cât se poate de apropiat
459
-
„Nymphomaniac Volume II“. Sa uitam ca am uitat, partea a doua
457
-
„12 Years a Slave“ – ultimul act al unui capitol intitulat supravietuire
453
-
„Inside Llewyn Davis“, mini-odiseea unui cantaret de folk
451
-
Lectia despre cinema. Cu si despre Cristi Puiu
449
-
„La vie d’Adèle“/„Blue is the warmest color“ – senzori & senzatii à la Kechiche
447
-
„Gravity“ – un nou tip de cinema
443
-
„Cainele Japonez“ – „less is more“
445
-
„Cand se lasa seara peste Bucuresti sau Metabolism“ – fantezie versus mestesug
441
-
„The Grandmaster“ – absorbtia hedonista a artelor martiale wong kar-waiene
439
-
„Sunt o baba comunista“ – desi nu prea o arat
437
-
„The Conjuring“ – confruntarea cu familiaritatea demonicului
435
-
„Only God Forgives“ – cand Dumnezeu te iarta, dar fanii nu prea
433
-
„Pacific Rim“ – nostalgii japoneze cu roboti
431
-
„Man of Steel“ – de la indie-saga iconice la blockbustere artsy esuate
430
-
„The Place Beyond the Pines“ – canonul Ryan Gosling
427
-
TIFFmania II – scurte insemnari ale unui cinefil extenuat
425
-
„The Great Gatsby“ – trendul anacronico-impresionist
423
-
„Dans la maison“ – „diavolul“ voyeurist si avocatul sau
421
-
„The Hunt“ – Joaca de-a primitivismul
420
-
„Spring Breakers“ – pop, violen]a & Harmony Korine
419
-
„Stoker“ – umbra indoielii lui Park Chan-wook
417
-
„Pozitia copilului“ – film genesis
415
-
„Django Unchained“ – cum sa nu-l iei în serios pe Tarantino
409
-
„Anna Karenina“ – iluzia provizorie a unui spectacol
407
-
„Amour“ – dusul rece al lui Haneke
406
-
„The Master“ – ma rog tie, viata!
411
-
„Rocker“ – strigatul pe care nu-l auzim
413
-
„Holy Motors“ – calatoria încrancenata pe sfintele motoare
404
-
FFest – un prilej de cunoastere, dar nu de uimire
402
-
„7 days in Havana“ – concediul virtual din inima Cubei
400
-
„Dupa dealuri“ – locul in care fictiunea devine realitate
398
-
„Looper“ – despre iluzia unei iluzii
397
-
„Cosmopolis“ – inceputul unui nou Cronenberg
395
-
„Cosmopolis“ – începutul unui nou Cronenberg
392
-
„The Dark Knight Rises“ – cum sa întelegi/accepti un film cu supereroi
390
-
Festivalul de Film Horror & Fantasy „Luna Plina“
388
-
„The Hunger Games“ sau jocurile foamei de bani
386
-
„The Amazing Spider-Man“ – remodelarea umana a „uimitorului om paianjen“
384
-
„Visul lui Adalbert“ – scurta enciclopedie a omului-artist-de-intreprindere
383
-
„Prometheus“ – S.F.-ul mitologic al lui Ridley Scott
381
-
TIFFmania sau jurnalul unui cinefil extenuat
379
-
„Dark Shadows“ – debutul parodic al lui Tim Burton
377
-
„Toata lumea din familia noastra“ – tabloul unor monstri exclusiv romanesti
375
-
„Undeva la Palilula“ – utopia kitschoasa a romanului postcomunist
373
-
„Shame“ – omul se scalda în rusinea constiintei sale
371
-
„We need to talk about Kevin“ – trebuie sau nu trebuie?
369
-
Hugo si incursiunea isteata în cinematograful timpuriu
367
-
„The Artist“ si utopia monocroma a personajului mut
365
-
Tinker, tailor, soldier, spy si razboiul rece al pieselor de sah
363
-
Loverboy sau amantul care atunci cand vrea sa fluiere… fluiera
361
-
Drive si natura scorpionului galben
357