carmen corbu


  1. Fenomenul literar. Poeți, cititori, critici, instituții. Interviu cu Yigru Zeltil 596

  2. 100 de ani de modernitate. Percepții și reprezentări 586

  3. De la Public la Publicuri. O scurtă contextualizare 583

  4. Sumar nr. 24 / 2017 580

  5. Sumar nr. 22 / 2017 578

  6. Sumar nr. 21 / 2017 577

  7. Sumar nr. 20 / 2017 576

  8. Sumar nr. 19 / 2017 575

  9. Sumar nr. 18 / 2017 574

  10. Sumar nr. 17 / 2017 573

  11. Sumar nr. 14 / 2017 570

  12. Sumar nr. 11 / 2017 567

  13. Sumar nr. 9 / 2017 565

  14. Sumar nr. 8 / 2017 564

  15. Sumar nr. 7 / 2017 563

  16. Sumar nr. 6 / 2017 562

  17. Sumar nr. 5 / 2017 561

  18. Sumar nr. 4 / 2017 560

  19. Sumar nr. 3 / 2017 559

  20. Sumar nr 12 / 2016 556

  21. Sumar nr 11 / 2016 555

  22. Sumar nr 10 / 2016 554

  23. Sumar nr 9 / 2016 553

  24. Sumar nr 8 / 2016 552

  25. Sumar nr 7 / 2016 551

  26. Sumar nr 6 / 2016 550

  27. Sumar nr 5 / 2016 549

  28. Sumar nr 4 / 2016 548

  29. Sumar nr 3 / 2016 547

  30. Sumar nr 2 / 2016 546

  31. Sumar nr 1 / 2016 545

  32. Maria Nedelcov. Dip pen, deep control 504

  33. Bucureştiul fără corturi pentru semnături. Eugen Raportoru şi lirica extrasă din urban 486

  34. „Cuminţenia pământului“ şi mintea de pe urmă a românului 485

  35. Omul, ni más ni menos. Valeriu Mladin şi Political Bestiary la Galateca 483-484

  36. Timpul incontinuu. Iernile lui Ion Grigore şi armonia primordială 481-482

  37. Alter ego generic în progresie matematică. Ioana Maria Sisea la Galateea 480

  38. Romantismul gotic şi letrismul dadaist. Maia Ştefana Oprea şi Matei Enric la galeria Colony Art 479

  39. Cercul ca singurătate optimistă. Francisc Chiuariu, în topul vânzărilor la Galeria AnnArt 478

  40. Piaţa secundară, vânzătorul principal 477

  41. Ce începe la o nuntă cu dar şi trebuie să sfârşească în eternitate? O expoziţie curatoriată de criticul de artă Pavel Şuşară 476

  42. Cu frică, despre vânzătoarea de la magazin. Dan Beudean la Bucharest Biennale 475

  43. Zoltán Béla: frică şi antecondamnare. Variaţiuni pe tema Bucharest Biennale 474

  44. Judy Millar, pictura în gigant curly. Afiş internaţional 474

  45. Mâna de aur şi degetul pe trăgaci. Mihai Zgondoiu la Bienala Bucureşti 2014 473

  46. Alex Prager: Compunerea şi descompunerea mulţimii. Afiş internaţional 473

  47. Clipa ca natură moartă. Roman Tolici şi seria „Zece“ la Zorzini Gallery 472

  48. Terry Rose, Made în China altfel. Afiş internaţional 472

  49. Mitul se consumă, deci trebuie etichetat. Gheorghe Fikl la Art Safari Bucureşti 2014 471

  50. Catherine Gfeller: Între participare şi percepţie. Afiş internaţional 471

  51. Afiş internaţional: Burcu Percin – Distopia începe azi 470

  52. La Est prin North Renaissance. George Mazilu la Pavilionul Art Safari Bucureşti 470

  53. Despre moarte, între noi, profanii. Sarkis la Muzeul Ţăranului Român 469

  54. Nicolae Maniu. Cum să cãlãtoreşti în afara logicii cu microscopul la tine 468

  55. Expoziţia Constantin Pacea. Arta şi arta promovării 466

  56. Ecuaţii la persoana întâi. Flavia Pitiş şi Radu Belcin: discurs despre crizele identitare 463

  57. Ultimele ştiri despre Eva. Ana Ruxandra Ilfoveanu în Expoziţia de Primăvară de la MŢR 462

  58. Între Brauner şi Luchian. Schiţă în creion pentru topul anului 2013 459

  59. Vânzările de artă în 2013. Pasul de la tradiţionalism la art-nouveau şi câteva detalii în sfumato 455

  60. Ghepardul lui Rădvan, înghiţitorul de mistere. O aventură plastică 448

  61. Gheorghe Vrăneanţu, cu o iarnă à la Bruegel 446

  62. „The Garden of My Memories“ si alte batalii. Fabrica de pensule Cluj, lotul export Franta 446

  63. În siajul lui Adrian Ghenie: Teodora Axente şi tema alienării 445

  64. Intre instantaneu foto si performance artistic: distanta improbabila 442

  65. Oameni si alte eroisme. Piata desenului antropomorf 442

  66. Atelier de reparatii universale. Teodor Graur si ramasitele zilei 442

  67. Prezenta in licitatii, o formula de marketing 440

  68. Coordonatele realului în colajele lui Cristian Marin: something old, something new 440

  69. Scurtă serie de nelinişti. Variaţiuni pe o temă EBienale 438

  70. Lucrările mari urcă în piaţa medie. Ordonare după dimensiuni 437

  71. Icon-urile din pictura figurativă. De unde vine expresivitatea vizuală atunci când vine 436

  72. Fotografia pe piaţa de artă. O compoziţie în cheie minoră 435

  73. Arta contemporană, specificaţii tehnice: piatră, foarfecă, hartie 434

  74. Un tablou de Vânatoru la Alis: propunere de revânzare cu 200% profit 422

  75. Shopping-ul la New York, o ocazie pentru cumpărătorii români de artă 419

  76. Pictura pentru perete, nu pentru seif. Viorel Mărginean revine cu vânzări peste cotă 419

  77. Piliuţă, constant în preferinţele colecţionarilor 418

  78. O semnatură de un milion de dolari. Vânzare spectaculoasă pentru Adrian Ghenie la New York 418

  79. 15 paşi de licitare pentru florile lui Pallady 417

  80. Pictura abstractă în cifre concrete. Două vânzări de top pentru Ţuculescu 417

  81. Semnatura lui Grigorescu plus punerea în scenă minus spiritul recognoscibil al artistului egal 142.000 de euro 416

  82. Plus cinci sute la sutã pentru un tablou. Câltia, un caz de clasicizare în viaţă 416

  83. Unora le place Brauner 356