Două societăți față în față: ce vor românii, ce știu americanii

Concluziile cercetării „Valori, percepţii şi reprezentări ale populaţiei în România şi Statele Unite ale Americii” –– Un eveniment LARICS, la Academia Română

La sfârșitul anului trecut, în Aula Academiei, Institutul de Științe Politice și Relații Internaționale „Ion I. C. Brătianu” și Laboratorul de Analiză a Războiului Informațional și Comunicare Strategică (LARICS), sub patronajul Academiei Române, au făcut publice rezultatele unui studiu sociologic bazat pe două sondaje de opinie desfășurate simultan în România și SUA. În continuarea analizei realizate de către Ada Cornea, Roxana Bratu și Darie Cristea, prezentate în numărul precedent al revistei „Cultura”, oferim perspectiva principalilor contributori la derularea acestui proiect și propunem recitirea concluziilor prin prisma dialogului politic la nivel înalt.

Un studiu cu valențe strategice
Opinie publică și acțiune politică
Români și americani – asemănări și deosebiri
„Datele colectate pot conduce la o deschidere a României spre exterior”. Interviu cu Brett Loyd, reprezentantul The Polling Company
„Pentru români, America este un brand clar pozitiv”. Interviu cu Darie Cristea, reprezentantul INSCOP
CITEȘTE ÎN FORMATELE ACTIVE DE MAI JOS

Lasă un răspuns